snön bara faller

uscha tycker verkligen inte om att det kommer mer snö, jag förstår liksom inte vad som är bra med den igentligen. när det snöar såhär mycket så tar man sig typ ingenstanns, och plog bilarna är så himla sega. fast eftersom det redan är så mycket snö så kan det ju lika gärna snöa så mycket att man inte kommer till skolan.
aja ska inte sitta och sura om snön nu.

idag var jag på skolan från 10-13, riktigt skönt med en kort dag. efter skolan åkte jag och jennie till stan och gick där en stund, sedan träffade jag lucas som jag fick sällskap av på bussen, och jag måste säga att det var riktigt härligt att träffa han! :) jag var tvungen att åka till mamma idag och vänta tills hon slutade för att pappa ville inte bege sig ut i detta skitväder med bilen, så jag satt hos mamma från 15-16.30 det var inte så himla roligt direkt men som tur är gick det ganska snabbt. vi gick och köpte hårfärg så ikväll ska jag färga håret igen :), hoppas att jag får bort alla mörka fläckar som jag har lite här och där.

ikväll var det tänkt att jag och isabelle skulle träna i kvissle, men våra päron var inte så sugna på att skjutsa oss eftersom att det är så mycket snö.

var meningen att min älskling skulle komma hit till mig ikväll, men han var inte så sugen på köra bil i vädret och det förstår jag. saknar han så himla mycket, har inte sovit med honom sedan söndags natt, vi som alltid brukar sover med varandra, och när man inte gör det är det riktigt tomt i sängen när man ska sova :(

för er som inte vet och vill veta så har jag och jonatan varit tillsammans i 3 månader och 3 dagar och det känns så himla underbart! många flera månader hoppas och tror jag att det komma bli! han är den mest fantastiska människan som jag känner, han får mig att känna mig som en prinsessa, det är verkligen äkta kärlek mellan oss. han är verkligen världens bästa pojkvän, vi är som två pusselbitar, är en bit borta kan inte pusslet bli helt
man kan inget annat än att bara säga dom tre små orden
Jag älskar dig jonatan ålin! <3

/c  


Kommentarer
Postat av: jonte

du är så sööt gumman <3 älskar dig också <3<3

2010-01-27 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0