måndag

då var man igång med bloggandet igen, är ju som sagt inte så duktig på att skriva hela tiden, det blir liksom att man börjar och sedan efter några dagar slutar man och sedan skiter man i det helt. Har sagt det förut och jag säger det igen, jag ska försöka att skriva så ofta jag kan och får hoppas på att jag inte slutar den här gången.

Sov hos jonatan natten till idag, och ja det var en riktigt lång natt. Igår kväll hade jonatan riktigt ont i magen så han kunde inte alls sova, och då låg jag vaken med honom, sedan 2 tiden somnade jag. vid halv 5 tiden vaknade jag av att jonatan kom in och sa att han hade spytt och att han fått magsjuka, så då vaknade man ju till riktigt ordentligt såklart och fick fruktansvärt ont i magen. jag satt mig vid datorn och spelade the sims medans jonatan försökte sova. han somnade inte alls och vid halv 7 tiden ringde jag mamma och sa att jag kankse skulle åka hem, så pappa hämtade mig runt 7

när jag kom hem och gick upp för trappan ute med tung väska kändes det som att jag skulle ramla ihop, var så himla trött i benen. när jag kom in la mig i sängen och kikade på film, och det gick inte att hålla upp ögonen länge alls, så somnade riktigt fort. vaknade vid 12 och då gick jag upp och åt frukost, sedan ringde jag älskling, och efter att jag pratat med han ett tag la jag mig och sov igen, somnade då om och sov till 4

just nu sitter jag och tittar på curling och funderar på om jag ska hämta någonting att äta, mår riktigt illa nu faktiskt, hoppas på att det går över.

ikväll blir det som sagt bara att ta det lugnt, ska se paradise hotel vid tio och innan dess ska jag väl bara sitta här.

aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,

hade bra!

Kommentarer
Postat av: ...

fyfan vad jobbigt att vara magsjuk :/

2010-01-25 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0