26 september 2009

Gårdagen rillbringade jag med Julia. Vi kikade idol, sedan kändisdjungeln, sedan var vi ute och gick, rikgit härligt med en kvälls promenad! Det var som ett ljust runt klot på himlen som åkte runt och runt samma väg hela tiden, det var sjukt läskigt tyckte jag :p. Tränade imorse, sprang tre varv runt fiskdammen och mellan dom tre varven gjorde vi olika övningar. Nu ska jag snart duscha och sedan bär det av ner till byn med mamma för att vi ska titta på tapet till mitt rum, jippie :). Ikväll ska jag vara med jennie, jennifer och isabelle, riktigt mysigt. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det lär jue märkas. slänger in lite bilder senare någon gång, har inte riktigt tid nu. Hare gött!

/ c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0