24 september 2009

Åkte på studiebesök idag igen vid tio tiden, kom hem vid kvart över elva, riktigt härligt. När jag väl var hemma satt jag mig framför teven och kikade på top modell australia. Efter att det var slut fanns det inte något roligt på teven mer, så då satt jag mig vid datorn, fast det fanns inte så mycket att göra på den. Så jag bestämde mig för att städa huset åt mamma, gud så duktig jag är. Efter att jag städat klart gick jag och duschade. Nu har jag nyss ätit mammas pannkakor, dom var riktigt goda, fast jag tycker inte om pannkaka så mycket för jag tycker mest att det är som en degklump man äter, men dom gick ner iallafall. Ikväll ska jag åka till mormor och fika lite och prata, älskar att vara hos henne och bara ta det lugnt. Det blir såklart idol ikväll och jag håller verkligen tummarna för Erik Grönwall, gud så bra han är! :)

/ c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0