23 september 2009


Tänkte att jag skulle börja blogga igen, skrev jue inte direkt så mycket då jag väl började, men nu ska jag iaf försöka att skriva varje dag.

iallafall, idag klev jag upp vid tio tiden, fixade mig, sedan gick jag ut med hunden. Var på studiebesök på skottsunds äldreboende, så det blev lite sovmorgon idag, riktigt skönt måste jag säga! 
Träffade isabelle på skottsund vid tjugo över elva, vi gick in där och mötte chefen över den avdelning som vi skulle vara på. När vi kom in fick vi hälsa på personalen också visade dom oss vart saker och ting var sedan gick vi runt och träffade dom som bodde där. Vid tolv tiden var det lunchdags, då fick vi se hur det gick till när dom åt, riktigt intressant. Vi var där i ungefär 2 timmar sedan var vi nöjda, då åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt. Isabelle åkte hem vid halv fem tiden eftersom att hon skulle vara barnvakt, då ringde jag Julia som jag var med senare på kvällen. Vi kikade idol såklart, och efter det gick hon hem för att göra klart läxa mm. Och nu sitter jag här och bloggar, jag är väl inte världsbäst på att skriva men aja det får duga!

/ c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0