22 oktober

Har nyss kommit hem, har varit på birsta med morfar och kikat på tapeter, men jag hittar fan inte någon.. Fast hittade en som såg en aning bra ut på bauhaus, blir nog den om jag inte hittar någon på freesks (stavning). Stannde en snabbis hos min kusiner för att jag ville låna mysteriet på greveholm, haha det är så himla bra :), och jag passade på medans Amanda alltså min ena kusin är i Thailand för att hon älskar dom filmerna lika mycket som jag, så nu kan jag ha dom i drygt två veckor, jippie :D

Klockan åtta ska jag se singing bee och senare ska jag läsa ut boken som dock ska vara klar imorron, också blir det nog till att prata med jonte som alltid :) också ska jag jue såklart titta på mysteriet på greveholm :D

Morgondagen spenderas på skolan och curlinghallen.

Tjao!

/c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0