20 oktober

Gårdagen började med skola, och jag går som vanligt till halv fem på måndagar, det är verkligen världens jobbigaste dag.. kom hem vid ungefär kvart över fem, då åt jag mat sedan var jag med Julia. Vi var först hos henne en liten stund sedan gick vi till mig för att baka sm vanligt, men då hade inte vi någon kakao så vi kunde inte göra våra chokladbollar så det blir chokladpudding istället, mumma! Efter att vi hade ätit upp ville ju såklart Julia gå på en promenad för att hon känner sig så tjock varje gång vi ätit någon onyttigt, så det var bara att följa efter och se glad ut. När vi kom till henne skulle hon duscha, och sedan skulle hon bestämma kläder och sånt, åhh heregud, det var rena rama helvetet för henne vill jag lova, hehe ;) och snäll som är sitter man bara att skrattar åt henne när hon blir så sur :) Gick hem vid tio tiden då jag satt mig vid datorn och sedan la jag mig i sängen och läste.

Idag har jag varit i skolan till tjugo över tre, har så långa skoldagar så är något less nu, menmen det är bara att härda eller vad man ska säga. Åkte till curlinghallen vid kvart i sex tiden för att vi skulle spela match klockan halv sju. Det gick inte vidare på matchen, tyvärr. Men till helgen hoppas jag att det går mycket bättre, ska spela två matcher på fredag, en klockan tre och en halv nio på kvällen och en på lördag halv nio på kvällen, så det blir en lugn helg för mig.

Kollade nyss på andra avenyn, det är riktigt bra måste jag säga, men det är drygt att det bara är en gång i veckan, tycker att dom iaf kan visa det två gånger i veckan, menmen. Nu sitter jag och äter macka och flingor, riktigt smarrigt faktiskt. Ska hjälpa Jennie med hennes engelska berättelse senare då hon loggar in på msn, den ska vara klar imorgon och hon har inte ens börjat, bra lilla gumman :)

hare la gött!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0