18 oktober

vaknade vid 11.45 idag av att jonatan smsade mig, klev då upp foch gjorde mig klar. Åkte in till stan med pappa 12.30 för att han skulle provköra en kia sorento. När vi väl kom dit åkte två stycken iväg med bilen och då fick vi stå och vänta, efter ungefär 20 min orkade inte pappa vänta mera, så då åkte vi till biltema och sedan till ikea. På biltema köpte pappa nya fäljar till bilen och på ikea skulle vi kolla efter en garderob till mig.

Nu har jag nästan precis kommit hem från mormor. Var där och fikade och hon fixade klart mössan som jag nu har fått :D, den var riktigt jävla bra måste jag säga ;) Ikväll ska jag duscha och bara ta det lugnt, ska se ensam mamma söker också. Mamma håller på att göra maten nu så det blir väl snart till att äta, hoppas det smakar gott!

Fick sms av min syster vid 1 inatt, på det stod det att resan hade gått bra och att dom var framme i Bangkok och skulle gå vidare till nästa flyg som skulle ta dom till Phuket. Det var skönt att höra att allting hade gått super bra, en riktig lättnad.

Imorgon är det skola igen, riktigt tråkigt, fast jag saknar min Jennie som jag inte har träffat på hela helgen :( Det är riktigt skönt att det bara är 1 vecka kvar till lovet, vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet men det blir nog lite allt möjligt.

/ c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0