17 oktober

Nu har jag nyss kommit hem från träningen, det gick riktigt bra idag måste jag säga, vi tränade mest på att få in en bra fart i stenarna. Är riktigt peppad tills på tisdag då den första tävlingen drar igång!

Pratade nyss med min syster, dom skulle hämta ut biljetterna till flyget, och hon sa att det var nästan bara svenskar som skulle åka med deras plan och att det var många barnfamiljer. Man får ju en känlsa av att resan går bra då det är någon snygg kille på planet, vet inte riktigt varför man tänker så men.. Önskar att jag också var med dom alltså, vill verkligen åka dit igen till värmen, det är så mysigt där! Dom åker Thai som min familj alltid har åkt, och det planet mellan landar inte utan det åker direkt till Bangkok, och det tar ungefär 10.5 timme att åka dit. Jag förstår inte igentligen hur man klarar av att sitta instängd på ett plan så länge :o, men aja det går ju iaf. Fast jag är riktigt flygrädd, menmen man kommer iaf till någonting man verkligen längtat efter. Jag hoppas att ni får det riktigt härligt, jag saknar dig redan syster! <3

Nu ska jag duscha och göra mig klar, sedan ska jag åka till birsta med mamma. Vet inte vad kvällen har att bjuda på men det märks väl.

hade!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0