16 oktober

Hejsan

var ett väldigt bra tag sen sedan jag skrev här, det börjar bli som sist att jag bara skiter i det, men jag ska faktiskt försöka skriva varje dag nu.

I veckan har jag varit i skolan och bara tagit det lugnt, tränat mm. Har varit förkyld sedan förra helgen men det börjar bli bra nu, äntligen! Träningen går bara bra och på tisdag sätter det igång med den första tävlingen, det ska bli riktigt skoj! Hoppas på att lag jackorna kommer snart, det skulle ta drygt 2 veckor sa dom, men nu har det snart gått 3, men om vi har tur kommer dom på måndag :) 

Idag är det fredag och det är riktigt härligt, ska tillbringa kvällen med Julia, det blir nog bara till att ta det lugnt, kankse ser idol eller någonting sånt, blir nog prison break iaf, det som är så bra ;) 

Imorgon åker min syster till Thailand, shiet hur ska jag klara mig utan henne här hemma? Hon ska ta 8 tåget ifrån sundsvall till arlanda imorron, sedan gick planet vid halv 3, uscha kommer grina sönder!, men jag hoppas att du får en riktigt bra resa syster, önskar att jag hade fått följt med! jag älskar dig och hoppas att allting går super bra! 

Tänkte bara säga lite saker om min underbara bästa vän Jennie, hon är den goaste personen jag någonsin lärt känna, vi skrattar hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden, vi har inte bråkat någonting och inte varit sur på varandra, men vem vet det kanske kommer senare men det tror jag verkligen inte, hon gör mina dagar till dom bästa och hon lyssnar hela tiden och förstår, det lyser om henne och hon är min egna vackra solstråle som jag älskar av hela mitt hjärta! ett riktigt stprt PLUS till dig gumman <3

Nu ska jag snart kila, för Julia ringer nog vilken sekund som helst, ni får ha det super bra!

/c  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0