Torsdag

Sitter just nu och försöker göra så att tiden ska gå lite snabbare, men jag lyckas inte. Jonatan ska nämligen komma efter hans träning, och det slutar elva och då är han inte här förns halv tolv, så det suger! menmen man får väl bara sitta uppe och vänta och se glad ut. Ska bli så skönt och mysigt att han ska sova hos mig idag, för jag har inte sovit med han förns i måndags. Det är verkligen så tomt i min 90 säng utan honom ;)

idag har jag varit i skolan till fyra tiden, riktigt jobbig och dryg dag. Åkte hem med fem över fyra bussen från navet, och sedan mötte jag upp mamma i kvissle, som jag då skulle åka hem med. När jag kom hem åt jag såklart middag, sedan gick jag ut och gav trixan vatten och god mat, bytte sedan om åkte till curling hallen för att jag skulle spela match. Gick sådär på matchen, förlorade med 4-5 och vi hade trott på vinst, menmen hoppas det blir vinst nästa gång :)

Imorgon ska jag först på skolan, sedan blir det birsta eller stan med underbara jensie. Efter att vi traskat runt på stan/birsta ett tag ska vi gå på biteline för att äta middag och ha trevligt, sedan klockan nio ska vi gå till bion för att se twilight (new moon) har stora förväntningar på den! Efter bion hoppas jag att älskling kommer och hämtar mig och sedan åker vi till mig och sover här, mysmys :) Det ska bli så mysigt att äntligen göra någonting med jensie igen eftersom att det var ett himla bra tag sedan vi gjorde någonting.

Nej nu orkar jag inte skriva någonting mera, ni får ha det super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0