seg söndag

jaha då var det söndag igen, alltid lika segt som vanligt. började dagen med att åka ner till kvissle och kika om det var något roligt på julskyltningen där, men det var inte alls mycket, så då åkte jag och jonatan till birsta för att kika på lite julklappar. hittade två saker i alla fall. åkte sedan hemåt med mamma och papa för att jonatan kunde inte följa med mig för han ska åka och spela hockey :( kan inte vara ifrån den pöjken alltså, saknar han varje sekund jag är ifrån honom, menmen man måste ju. har haft en riktigt mysig helg med honom och det är huvudsaken. ska iväg och träna vid halv sju tiden, och sedan blir det till att åka hem och kika teve. imorron är det måndag igen, och ja då går man en lång dag, det är sjukt jobbigt. fast den blir ganska skön om jag tänker efter, för har ingen gympa eller svenska, för vi ska på någon föreläsning om tobak. kanske sover hos jonatan imorron, men har inte bestämt mig riktigt, får se hur det blir. nu ska jag snart byta om och sedan åka till gärde för att träna, hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0