mys lördag

idag blev jag och jonatan väckt av pappa vid halv 1 eftersom att vi skulle åka till norra berget, på julmarknaden. klev upp, gjorde mig klar och sedan bar vi oss av. jonatan var dock tvungen att åka hem eftersom att han skulle spela match vid 4 tiden, tråkigt :/ väl uppe på norra kikade vi på alla saker och det var riktigt tråkigt att gå där för dom hade så tråkiga saker, så jag, mamma och pappa bestämde oss för att åka till stan och kika på julklappar där. Jag köpte en julklapp och inge mera.. är så less på julen man vet ju inte alls vad man ska köpa till allihopa, usch så svårt! aja börjar få ihop lite julklappar i alla fall.

igår var jag med jennie på stan, vi käkade på biteline vid 6 tiden, och vi hade inte bokat bord så vi fick sitta vid toaletterna och såklart var det barnkalas där, så det blev inte en lugn stund! efter maten traskade vi runt på stan och träffade några kompisar till jennie och sedan gick vi upp till bion. isabelle och jennifer hade kikat på filmen som gick före våran och då träffade vi dom när dom kom ut från den, och ja isabelle var alldeles grinfärdig, hihi lill gumman :) själv tyckte jag att filmen var sådär, riktigt konstig slut, menmen nu väntar man bara på nästa! efter bion mötte jag och jennie rasmus sedan kom älsk och hämtade mig, och då begav vi oss hemåt, väl hemma myste vi bara på som vanligt :)

imorgon ska jag och älsk ner till byn på julskyltningen där, eller ja jag har bestämt att vi ska det så det är bara för han att följa med. blir träning på kvällen och så.

nu sitter jag och väntar på älskling, som är seg som vanligt ;), blir som sagt en lugn och mysig kväll med honom, jag älskart :)

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0