en helt vanlig onsdag

Hejsan,

idag har jag varit i skolan, det har varit en riktigt lugn och skön dag. Började vid 10 och slutade kvart över 2. Efter att jag slutat bestämde jag och jennie att vi skulle gå på stan med ziki, för att han behövde nya kläder. Han handlade riktigt snygga kläder, men det var ju bara för att jag och jennie var med ;). Mötte älskling på stan och sedan gick vi till honom, och så snäll som han är skjutsade han hem mig, också var han här ett litet tag. Vi gick ut med laban och sedan gick vi också till trixie. Vid fem tiden skulle älsk åka för att han ska ut ikväll, tråkigt det för jag ville så gärna vara med honom :/. menmen sånna smällar får man dock ta ibland, man får ju inte alltid som man vill. Kvällen spenderas med julia, vi ska baka pepparkakor och umgås, riktigt mysigt! :) ska se paradise hotel ikväll också, det får man ju inte missa. Får hoppas på att jonatan kan komma ikväll, om det inte blir för sent, och om han har skjuts.

Nu ska jag kila och titta på teve en stund tills julia ringer, hade super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0