bättre sent än aldrig

har inte varit så bra på att blogga på dom senaste dagarna, har liksom inte hunnit med det.
det har varit en lugn dag på skolan, satt i datasalen dom första två timmarna och skrev färdigt min sammanfattning och sedan la jag mig på tre stolar och ja slumrade till en stund, var inte det skönaste att sova på dom men det gick. klockan tolv givk vi på lunch och vid ett gick vi till gradängsalen för att vi skulle se en film. och det är så grymt svårt att hålla ögonen öppna när man kika på film, så jag slumrade till då med, inte bra alls, men skönt vare :) åkte hem med fem över tre bussen, och var i kvissle halv fyra och där kom morfar och hämtade mig. åkte hem och fikade sedan satt jag mig här vid datorn för att kika på andra avenyn avsnittet, missade ju dock det igår eftersom jag var på gärde och spelade match. älskling sov här inatt och som vanligt ska jag ju vakna på nätterna av att jag har svin ont i magen, vettefan vad det är. så jag försökte väcka älsk lite sådär försiktigt, och till slut vaknade han som han alltid brukar göra, och då slog jag på teven och sedan somnade jag direkt, så imorse när jag skulle kliva upp var teven fortfarande på. ikväll har jag inte gjort någonting alls, bara suttit här och typ ätit och så. kikar på riverside just nu, och det är faktiskt riktigt bra :) tror att jag håller på att bli sjuk, men jag hoppas verkligen inte att jag blir det! har ont i halsen, svider i ögonen och jätte ont i magen, det är inget vidare alls. det verkar dock gå någonting i klassen nu för att det är flera stycken som har klagat på sina magar ett bra tag nu, hua! ska försöka komma i säng tidigt idag, måste få lite sömn, vet inte om jonatan kommer eller inte, men jag hoppas på det för jag saknar han som vanligt. 

aja, ska se klart på riverside nu, hare la gött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0