Allt och ingenting

Nu är man sådär riktigt dålig på att uppdatera igen, men det blir väl oftast så då man inte har tid och när man inte sitter vid datorn varenda dag.

Tänkte faktiskt börja med att skriva lite om hur mitt liv ser ut just nu, för dom som är intresserad.

För drygt en månad sedan blev jag tillsammans med jonatan ålin, han är en riktigt härlig och go kille som det verkligen strålar glädje om, han ger verkligen mig all kärlek han har och det uppskattar jag hur mycket som helst. Varje gång jag ser honom får jag fjärilar i magen jani, det är som första gången man sågs varje gång. Jag känner mig oerhört trygg i hans närvaro och han får mig att må så himla bra.
Du är verkligen världens bästa, jag älskar dig älskling! <3

Det flyter på i skolan, alltid lika roligt att komma till klassen för att alla är så glada hela tiden och man kan prata med vilken som helst. Vi är ungefär 22 tjejer i klassen och 1 kille, och tjejer har ju en förmåga att tjaffsa och snacka skit bakom ryggen, men som tur är så har det inte blivit så mycket snack bakom ryggen som jag har hört i alla fall. Det är verkligen en underbar klass som är så himla bra.

Var i Skellefteå i helgen och spelade curling, förlorade dock alla matcher cilket suger rejält! menmen man får bara hålla humöret uppe och hoppas på vinst till nästa gång. När vi inte spelade match pssade vi på att gå på stan och sedan på kvällen blev det bad på hotellet, rikigt mysigt. På söndagen blev det hemresa, det tog exakt 5 timmar och 30 minuter att komma hem, det var riktigt jobbigt att åka bil så länge, menmen man överlevde i alla fall.

Nu ska jag dra mig till sängen tror jag för jag har ingen aning om vad jag ska skriva om mera, lär ju bli prat i telefon med älsk som alltid :), sedan blir det sova!

hade,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0